Dentalog

Aplicatie de planificare pentru cabinetele stomatologice, tehnica dentara si alte servicii.

NUME CLIENT
Simplys Tech

COLABORARE
din 2014
LISTA PRINCIPALELOR PROIECTE
Site online
Dentalog - Aplicatie de planificare pentru cabinetele stomatologice, tehnica dentara si alte servicii.
DESCRIERE CLIENT
Simplys Tech, companie dedicata realizarii de aplicatii de planificare specializate pentru diferitele domenii de activitate. Principalul produs dentalog este destinat medicilor stomatologi si a fost urmat de produse pentru Laboratoarele de tehnica dentara, precum si alte domenii.



Gandita ca o solutie profesionista pentru gestiunea cabinetelor stomatologice softul DentaLog a fost creat impreuna cu medici stomatologi si pentru acestia. Aplicatia DentaLog se adreseaza tuturor tipurilor de cabinete stomatologice si tehnica dentara de la cabinetele mici cu un medic pana la clinicile mari cu zeci de medici si departamente specializate.

Softul stomatologic este orientat pe gestionarea unor elemente principale si a caracteristicilor acestora. Managementul proceselor prin intermediul acestui soft dentar ofera o imagine de ansamblu asupra intregii activitati din clinica stomatologica, ofera date financiare prin intermediul unor tipuri de rapoarte prestabilite, reduce timpul alocat completarii unor fise medicale, acte, etc. Principalele elemente care pot fi gestionate sunt:

  • Evidenta pacienti
    Aplicatia permite introducerea unui set complet de informatii despre pacient, atât generale (adresa, date de contact si identificare, CNP etc), cât si specifice (fisa medicala, istoricul de încasari, programarile trecute si viitoare). Deasemenea este editabil si Chestionarul de evaluare a starii generale a pacientului ca un raspuns la feed-back-ul transmis de colegii medici.

  • Programari pacienti
    Prin intermediul paginii se pot aloca programari ale pacientilor printr-un singur click dat pe un interval orar asociat unui medic. Deasemenea vizualizarea activitatii si gradul de ocupare al cabinetelor se face in mod diferentiat pe medici si cabinete.


  • Gestiune puncte de lucru si cabinete
    Aceste elemente faciliteaza efectuarea de activitati în aplicatie în strânsa corelare cu modul obisnuit de organizare în realitate a cabinetelor si clinicilor stomatologice. O Configurare corecta a structurii de lucru aduce multe avantaje, printre care evitarea suprapunerilor (de personal, pacienti) în cadrul programarilor si simplificarea lucrului în aplicatie.

  • Gestiune personal
    Utilizatorii acestui software stomatologic (directi sau indirecti) reprezintă cele mai importante elemente din sistem. Doctorii si asistentele /secretarele sunt principalii beneficiari ai sistemului.

  • Evidenta tratamente
    Pentru a facilita urmărirea în timp a relatiei cu pacientul si pentru a usura calculele în cazul unor serii de interventii complexe si de durată, softul gestiunii clinicilor stomatologice permite folosirea unui catalog de tratamente 100% personalizat. Totodata, pentru fiecare tratament adaugat pe fisa pacient, medicul are posibilitatea sa genereze un acord al pacientului pentru respectivul tratament precompletat cu toate datele.


  • Expertiză
    Aplicația DentaLOG reprezintă o soluție completă de gestiune a activității clinicilor și cabinetelor stomatologice din România. Aplicația este made in Cluj-Napoca, fiind realizată pe baza unor colaborări a Simplys Tech cu specialiști în domeniul stomatologic.

  • Costuri previzibile
    Unul dintre principiile care stau la baza acestui proiect este dorința de a oferi clienților noștri pachete cu costuri minime și fixe, previzibile, care să acopere toate serviciile de care au nevoie și să evite cheltuielile suplimentare de infrastructură și întreținere IT.

  • Scalabilitate
    Aplicația Dentalog este scalabilă, în sensul că ea poate fi achiziționată într-o formulă care să acopere nivelul actual al cabinetului sau clinicii dumneavoastră, ulterior ea putând fi extinsă odată cu afacerea pe care o conduceți.

  • Securitatea datelor
    Dincolo de avantajele și trendul adoptării aplicațiilor găzduite în cloud, este evidentă necesitatea securității datelor dumneavoastră, astfel că aplicația asigură servicii complete de backup și partajare a informațiilor stocate pe serverele noastre.


  • Suport
    Poate unul dintre cele mai importante aspecte pe care le oferim este suportul pentru aplicația Dentalog, atât în utilizarea ei, cât și în rezolvarea problemelor pe care le întâmpinați. Pentru a fi cât mai aproape de dumneavoastră, am inclus opțiunile de solicitare suport chiar în cadrul aplicației. Pentru colaboratorii din județul Cluj oferim și suport on-site în ce privește configurarea și utilizarea sistemului.

  • Evoluție
    Chiar dacă am încercat să implementăm un set complet de funcționalități necesare, rezultate din analiza specialiștilor cu care am colaborat, suntem siguri că aplicația este perfectibilă, fie prin adăugarea unor noi funcționalități accesibile tuturor clienților, fie prin adaptarea ei unor necesități particulare ale cabinetului sau clinicii dumneavoastră. Vă rugăm să ne contactați în cazul în care identificați astfel de necesități.

  • Ușurință în utilizare
    Am făcut tot posibilul ca aplicația să fie cât mai intuitivă pentru persoane fără o pregătire informatică. În plus aplicația prezintă un meniu contextual (help) în toate ecranele accesibile.


Stomatologia este azi supusă unei informatizări intense pe toate planurile. Tehnologiile noi de diagnostic și tratament sunt bazate în mare măsură sau în totalitate pe sisteme informatice. Comunicarea și gestiunea datelor nu fac excepție. Chiar mai mult, acest domeniu este unul din cele mai informatizate astfel încât activitatea unui medic dentist nu poate fi desfășurată în afara acestor oferte. Evidența pacienților și raportările, atunci când este cazul, sunt digitale.

Programul DENTALOG este un exemplu relevant. Acest program complex permite o foarte bună evidența a activității și se aplică pe mai multe paliere: colectarea datelor, inclusiv cele de imagistică, accesarea datelor în mod selectiv de unii sau mai mulți operatori, modificări de oportunitate, evidența datelor financiare, programări și colectare de date în scop statistic și în scop științific. Existența tuturor acestor facilități într-un program unic este remarcabilă și indispensabilă pentru un cabinet dentar modern. Aș adăuga faptul că programul este prietenos și operarea prin acest program nu necesită cunoștințe aprofundate de utilizare a calculatorului. Consider că un astfel de program este o necesitate și implementarea lui în activitatea unui cabinet dentar este un beneficiu de nerefuzat.

Prof. Dr. Radu Septimiu Câmpian
Decan Facultatea de Medicina Dentara,
UMF Iuliu Haţieganu Cluj-Napoca
Top